Mirka Poráčová propojuje svět marketingu a polygrafie v rodinné tiskárně A.R.Garamond, kterou založil její manžel. Stojí za značkou Be nice, pod jejíž hlavičkou prodává české balicí designové papíry, krabičky a jiné potřeby k balení dárků vyrobené ekologickou cestou.
Proč Mirka založila svou vlastní značku Be nice? Jakým způsobem komunikují se zákazníky? Jak Mirka vnímá opatření, která stát zavedl v době koronakrize? Co v právních stránkách podnikání nejčastěji řeší? Jak fungují z hlediska smluv? A jak se jí vůbec v České republice podniká?
„…a pak už to byla taková ta klasická story jako kočárkárna na Jižním Městě, z kočárkárny potom kanceláře, a grafické studio, z grafického studia do tiskárny, tiskárna se potom rozrostla i o knihárnu, a z toho vlastně vznikl ucelený polygrafický provoz…“
„…Česká republika je tradičně jako velice silný tiskařský trh…“
„…Když se vyhlásil krizový stav, tak vlastně poptávka klesla na polovinu, a najednou ale zaměstnance jsme tam měli všechny, takže tady s tou situací jsme se museli popasovat…“
„…na obor knihař neexistuje žádný výuční obor, takže my si toho člověka v podstatě musíme vyučit sami…“
„…až doteď, do té krize, byla relativně nízká nezaměstnanost, a nevím, jestli je to úplně dobře, protože to potom vychyluje ten trh z rovnováhy…“